Wednesday 19 June 2013

Set Berpantang Shaklee


Salam sume...klau tgk tajuk post dgn pic kt ats nih, mmg la korg sume igt aku ni nk promote produk Shaklee...hahaha..xde punye..Aku bknnnye distributor, or agen diorg pn...ape yg aku nk share kt cni, skang nih Affan dh 9 bln lebih dh..tp produk Shaklee yg aku bli sblm bersalin utk mkn masa berpantang still ade stocknye...hehe...

Mmg hangin la sume agen n distributor Shaklee klau dpt customer yg mcm aku nih...x laku2 produk diorg...aku nih klau bab2 ubat yg nk kne disiplin, mmg jgn diharap ler...bli mahal2 smpai rm400++, tp kadang makan kadang x...Hubby aku lak yg jd tukang leter soh mkn produk tuh...Nasib baik la expiry date die lame lg...

Skang nih, tiap ari aku mkn la jgk ckit2...xnk membazir katenye...hehe...ntah bile nk abis ntah...x sbr lak!

Hopefully berjaya..chaiyok2!

No comments:

Post a Comment